PRESENTATION FENIX GROUP

Our group is comprised by Nicole Buitrago, Johanna Contreras, Andrés Vargas and Camilo Uribe; students from the SENA (cgmltic), we are studying marketing management tecnology.


Statement

The most of the companies dedicated to selling renewable energy goods, don´t have marketing strategies because of their recently creation and therefore do not have recognition in the local market.


General Idea


Make a marketing research to determine the market segment of the companies, make branding management and increase exponentially their sales.






General Objective


To increase the productivity of the company implementing marketing strategies that make its product´s demand grows from one level to the next in order to find recognition from clients and final consumers.




Specific Objetives



Elaborar un plan de segmentación para la empresa con la que trabajaremos (ACQUAIRE LTDA) con el fin de determinar de manera adecuada cuál será su nicho de mercado.

Desarrollar un plan estratégico de mercadeo en el cual haremos énfasis en los productos de la empresa, haciendo un historial para así poder hallar la forma de poder posicionarlo en el mercado.
Crear estrategias para un re-lanzamiento de la empresa que trabaja con estos productos y servicios E.R para dar un mayor y mejor conocimiento  a los consumidores potenciales.
Diseñar estrategias para un re-lanzamiento de las empresas que trabajan con estos productos y servicios para dar un mayor y mejor conocimiento  a los consumidores potenciales.





No hay comentarios:

Publicar un comentario